Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
Double rivet is in feite de naam van een profiel dat voor het eerst zag het daglicht met de eerste generatie banden voor auto's, kraalrand banden. dit profiel patroon werd behouden voor de eerste banden met hieldraden in 1925. Dit profiel, met zijn ouderwetse...
De jaren zeventig, steeds verder Aangezien de motorsport-technologie geëvolueerd, zodat een speciale band was vereist. Voor de amateur-racer het TB in zijn tussenverbinding vorm, bekend als de 15, op voorwaarde dat het optimale compromis tussen een...
De jaren zeventig, steeds verder Aangezien de motorsport-technologie geëvolueerd, zodat een speciale band was vereist. Voor de amateur-racer het TB in zijn tussenverbinding vorm, bekend als de 15, op voorwaarde dat het optimale compromis tussen een...
De jaren zeventig, steeds verder Aangezien de motorsport-technologie geëvolueerd, zodat een speciale band was vereist. Voor de amateur-racer het TB in zijn tussenverbinding vorm, bekend als de 15, op voorwaarde dat het optimale compromis tussen een...
De jaren zeventig, steeds verder Aangezien de motorsport-technologie geëvolueerd, zodat een speciale band was vereist. Voor de amateur-racer het TB in zijn tussenverbinding vorm, bekend als de 15, op voorwaarde dat het optimale compromis tussen een...
De jaren zeventig, steeds verder Aangezien de motorsport-technologie geëvolueerd, zodat een speciale band was vereist. Voor de amateur-racer het TB in zijn tussenverbinding vorm, bekend als de 15, op voorwaarde dat het optimale compromis tussen een...
De jaren zeventig, steeds verder Aangezien de motorsport-technologie geëvolueerd, zodat een speciale band was vereist. Voor de amateur-racer het TB in zijn tussenverbinding vorm, bekend als de 15, op voorwaarde dat het optimale compromis tussen een...
We hebben nu TB 5 F en B 5 R. Deze compromisloze band heeft een semi slick profiel patroon voor het ultieme droge prestaties. De TB 5 F heeft een zachte verbinding en de TB 5 R een medium samenstelling . Deze banden zijn volledig rechtsgeldig voor de...
We hebben nu TB 5 F en B 5 R. Deze compromisloze band heeft een semi slick profiel patroon voor het ultieme droge prestaties. De TB 5 F heeft een zachte verbinding en de TB 5 R een medium samenstelling . Deze banden zijn volledig rechtsgeldig voor de...
We hebben nu TB 5 F en B 5 R. Deze compromisloze band heeft een semi slick profiel patroon voor het ultieme droge prestaties. De TB 5 F heeft een zachte verbinding en de TB 5 R een medium samenstelling . Deze banden zijn volledig rechtsgeldig voor de...
We hebben nu TB 5 F en B 5 R. Deze compromisloze band heeft een semi slick profiel patroon voor het ultieme droge prestaties. De TB 5 F heeft een zachte verbinding en de TB 5 R een medium samenstelling . Deze banden zijn volledig rechtsgeldig voor de...
We hebben nu TB 5 F en B 5 R. Deze compromisloze band heeft een semi slick profiel patroon voor het ultieme droge prestaties. De TB 5 F heeft een zachte verbinding en de TB 5 R een medium samenstelling . Deze banden zijn volledig rechtsgeldig voor de...
We hebben nu TB 5 F en B 5 R. Deze compromisloze band heeft een semi slick profiel patroon voor het ultieme droge prestaties. De TB 5 F heeft een zachte verbinding en de TB 5 R een medium samenstelling . Deze banden zijn volledig rechtsgeldig voor de...
De eerste laag profiel banden De uitvinding van de TRX door Michelin in 1975 toegelaten een meer gelijkmatige verdeling van de spanning in de hele buitenband, dat is waar de naam van TR staat voor Tension Repartie ( verdeelde spanning )...
De eerste laag profiel banden De uitvinding van de TRX door Michelin in 1975 toegelaten een meer gelijkmatige verdeling van de spanning in de hele buitenband, dat is waar de naam van TR staat voor Tension Repartie ( verdeelde spanning )...
De eerste laag profiel banden De uitvinding van de TRX door Michelin in 1975 toegelaten een meer gelijkmatige verdeling van de spanning in de hele buitenband, dat is waar de naam van TR staat voor Tension Repartie ( verdeelde spanning )...
De eerste laag profiel banden De uitvinding van de TRX door Michelin in 1975 toegelaten een meer gelijkmatige verdeling van de spanning in de hele buitenband, dat is waar de naam van TR staat voor Tension Repartie ( verdeelde spanning )...
De eerste laag profiel banden De uitvinding van de TRX door Michelin in 1975 toegelaten een meer gelijkmatige verdeling van de spanning in de hele buitenband, dat is waar de naam van TR staat voor Tension Repartie ( verdeelde spanning )...
De eerste laag profiel banden De uitvinding van de TRX door Michelin in 1975 toegelaten een meer gelijkmatige verdeling van de spanning in de hele buitenband, dat is waar de naam van TR staat voor Tension Repartie ( verdeelde spanning )...
Dankzij deze innovatieve bouwtechnologieën, de TRX band biedt een betere richtingsstabiliteit en maakt een grote bijdrage aan de actieve veiligheid van het voertuig, dankzij zijn uitzonderlijke behandeling dicht bij de grens, vooral in de bochten. •...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
De voordelen van de radiaalband vergeleken met de diagonale band kan duidelijk gezien op alle gebieden: • Een grotere veiligheid (wegligging, grip, remmen) • Zuinig in gebruik (het dubbele van de kilometers, een aanzienlijke vermindering van het brandstofverbruik)...
Deze belangrijke vooruitgang maakt de XAS band te geven aan: • Opmerkelijke stabiliteit, • Uitzonderlijke wegligging in bochten, • Voorheen onbekende mate van grip onder alle omstandigheden. De eerste productie band ontworpen om te draaien op 210...
Deze belangrijke vooruitgang maakt de XAS band te geven aan: • Opmerkelijke stabiliteit, • Uitzonderlijke wegligging in bochten, • Voorheen onbekende mate van grip onder alle omstandigheden. De eerste productie band ontworpen om te draaien op 210...