In deze nieuwe montagehandleiding krijgt u belangrijke informatie over de planning en de bouw van de bovenleiding.
De tweetalige brochure (Duits/Engels) met 163 pagina's is bijzonder nutt...
Conform MOROP NEM 102 te gebruiken bij de bouw van complexe trambanen, vooral in bochten voor het vrijhouden van de vrije ruimte.
Bij secundaire-, werk- of stratenbanen vindt men vaak vereenvoudigde bovenleidingen, welke net zo makkelijk te monteren zijn als deze modellen. Als verbinding tussen deze robuuste metalen ma...
Bij secundaire-, werk- of stratenbanen vindt men vaak vereenvoudigde bovenleidingen, welke net zo makkelijk te monteren zijn als deze modellen. Als verbinding tussen deze robuuste metalen ma...
0,7 mm (inhoud voor een totale lengte van 10 m) in stukken van 250 mm. Voor enkelvoudige bovenleidingen en trams. Voor de masten bestnr. 21 68 47 en bestnr. 21 69 16 (zonder afbeelding).
Dient voor de afspanning van het rijdraad en kan met de uitlegger (bestnr. 21 23 96) gebruikt worden.
Torenmasten, geheel in staalprofiel gegoten en gelakt. De kleur is voorbeeldsgetrouw RAL 6011, reseda-groen met zinkstofeffect. De masten hebben een gegoten sokkel met schroef M 4 x 28 mm. S...
Torenmasten, geheel in staalprofiel gegoten en gelakt. De kleur is voorbeeldsgetrouw RAL 6011, reseda-groen met zinkstofeffect. De masten hebben een gegoten sokkel met schroef M 4 x 28 mm. S...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Van verkoperd, hard ijzerdraad, zeer dun, 0,7/0,5 mm, volledig aaneengelast. In een bocht wordt de bovenleiding niet gebogen, maar van mast tot mast in rechte stukken gelegd. Bij wissels en ...
Hulpmiddel voor het aanstrepen van verschillende standplaatsen van enkelvoudige masten en dwarsdraagwerken op rechte lijnen en bij gebogen rails, alsmede voor het inrichten van de posities v...
Voor montage op torenmasten. Net als het voorbeeld is de echt werkende spanvoorziening bedoeld voor het opspannen van bovenleidingen. De dwarsbalken maken het mogelijk om de spanvoorziening ...
Voor het nabootsen van overspanningsleidingschakelaars, bijv. voedingspunten of in combinatie met mastschakelaars. Om op torenmasten te steken.
Voor de overspanning van max. 6 rails (H0). Ook deelbaar in twee kleinere railoverspanningen. Willekeurige railafstanden, volledig geïsoleerd. Wordt zonder masten geleverd.
H0 Sommerfeldt 185 Bovenleidingmast Universeel 5 stuks
Van kunststof met dwarsgat om op te steken. Inhoud: 24 stuks.
Mast van nieuwzilver met sokkelschroef M3 x 30 mm, 107 mm hoog. Sokkelmaat: 8 x 8 mm. Afstand mast ten opzichte van railmidden: 34 mm.
Bouwpakket van een schakelpost zoals deze op veel Zwitserse stations kan worden aangetroffen, compleet met alle afzonderlijke onderdelen voor 5 rails. Van nieuwzilver met sokkelschroeven M3 ...
Bouwpakket van nieuwzilver, compleet met masten en hangsteunen. Spanwijdte: max. 296 mm. Sokkelschroeven aan M3 x 28 mm, 100 mm hoog. Afmetingen sokkel: elk 8 x 8 mm.
Bouwpakket met realistische werking, om aan masten of metselwerk vast te klemmen. Kan in de afspanrichting worden ingesteld. Voor de montage moet 8 mm boven de vaste katrol een gat worden ge...
Van nieuw zilver, zeer stabiel, met ingelaste sokkelschroef M3 x 28.
Van nieuw zilver, zeer stabiel, met ingelaste sokkelschroef M3 x 28.
Bovenleidingportaal van nieuw zilver voor een tweesporig traject, mastafstand maximaal ca. 200 mm, naar wens in te korten. Alle onderdelen goed te solderen. Wordt geleverd als bouwpakket.
De mast is van vernikkelt metaal en is 55 mm hoog. De mast wordt in een boring van 2 mm in de opzet geslagen. Om aan te trekken, betongrijs. Met lange zijhouder.
Met lange zijhouder, die gemakkelijk verkort kan worden. Geschikt voor de masten: bestnr. 21 69 34 en bestnr. 21 69 32.
Voor eenvoudige en betrouwbare montage en instelling van masten en rijdraden met betrekking tot plaats en hoogte.
De traliemast is geheel uit metaal en gelakt. De mast heeft een gegoten sokkel met een schroef M 2 x 15 mm. Sokkelmaten: 4 x 5,5 mm. Hoogte 55 mm, met lange uitlegger.
Zeer gedetailleerd en stevig door de afwerking met draad en kunststof. Beide masten kunnen worden voorzien van armen 21 69 37 en mastwerk 21 23 76. Met schroef voor de voet M3 x 25 mm.
Dient voor het afspannen van rijdraad en kan ook met uitlegger (bestnr. 21 69 37) gebruikt worden.
Om maximaal 8 sporen te overspannen (max. 250 mm), ook deelbaar in 2 railoverspanningen. Baanvakafstanden naar eigen inzicht, volledig geïsoleerd.
Wordt geleverd zonder masten (bestn...